00:22 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اوراق تبعی

معاملات اوراق اختیار فروش تبعی در بازار سرمایه؛ فرصت ها و تهدیدها
نماد برتر- اوراق اختیار فروش تبعی، یکی از بهترین ابزارهای ممکن برای به حداقل رساندن ریسک سیستماتیک در معاملات سهام محسوب می‌شود. سرمایه‌گذاران با استفاده از این ابزار می‌توانند نسبت به کسب بازده مورد انتظار، اطمینان لازم را کسب کنند.
صیانت از حقوق سهامداران به معنای تضمین بورس نیست/ روان سازی حرکت بازار
نماد برتر- وزیر اقتصاد با بیان اینکه همه باید در جهت صیانت از حقوق سهامداران بازار سرمایه حرکت کنیم اما این به معنای تضمین نیست، اظهار امیدواری کرد هر چه سریعتر اعتماد به بازار بازگردد و به پویایی برسد.
پتانسیل بالای بازار سهام برای سرمایه گذاری
نماد برتر- محمد حسن نژاد: «در حال حاضر بازار سرمایه از ارزندگی زیادی برخوردار است و سهام داران نباید به راحتی دارایی خود را از دست بدهند.»
وعده های مدیرعامل جدید شرکت بورسی برای حل مشکلات سهامداران در ۴ برنامه
نماد برتر- مدیرعامل جدید سرمایه گذاری شاهد ، برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت در بهبود عملکرد و حل مشکلات سهامداران این شرکت بورسی را اعلام کرد .
سازمان بورس مدافع حقوق سهامداران است / نقدشوندگی بازار سیاست نخست ناظر بازار
نماد برتر- مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس به سوالات و دغدغه های مطرح شده با حضور گفت و گوی ویژه خبری پاسخ داد.
وضعیت بورس غیرقابل پیش بینی است / دولت اعتماد را برگرداند / درخواست از وزیر و رئیس
نماد برتر- رییس مجلس وضعیت فعلی بورس را غیرقابل دانست و ضمن تاکید بر اصلاح بازار و پاسخ دولت به اعتماد مردم ، خواهان اداره حرفه ای بازار و صیانت از رونق از وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس شد.
عوامل تأثیرگذار و بررسی موج های ریزشی در بازار سهام
نماد برتر- موج های ریزشی چند صباحی است در بازار سرمایه با کاهش قدرت نسبی همراه و به این ترتیب، عوامل تأثیرگذار بر بازار سهام به انواع مختلفی تقسیم شده اند.
بورس فقط شاخص نیست / بهترین شیوه حمایت دولت / سهام را ارزان نفروشید
نماد برتر- وزیر اقتصاد با اشاره به وضعیت نامطلوب شاخص طی چند روز اخیر گفت: بازار سرمایه فقط براساس شاخص ارزیابی نمی‌شود. پس باید دقت کرده و سهام را ارزان نفروشیم.
دو عرضه اولیه ، بازارگردانی سهام "سرچشمه"،تجدید ارزیابی زیرمجموعه ها و...
نماد برتر- مدیرعامل سرمایه گذاری مس سرچشمه از عرضه اولیه دو زیرمجموعه ، تشکیل سبد بورسی ۵۰۰ میلیارد تومانی ، بازارگردانی سهام و تجدید ارزیابی دارایی زیرمجموعه ها خبر داد .
سنیگال مثبت وزیر به بورس : عرضه بزرگترین پالایشگاه + سهام سه بانک در دارا سوم
نماد برتر- وزیر اقتصاد با اشاره به حمایت دولت از بورس از طریق بازارگردانی، انتشار اوراق اختیار فروش تبعی و خرید سهام خزانه از عرضه اولیه بزرگترین پالایشگاه و پذیره نویسی سهام سه بانک در دارا سوم خبر داد.
هدایت نقدینگی در دست بازار سرمایه
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه، تجدید ارزیابی دارایی برای شرکت های بورسی را با توجه به تورم موجود در بازار یک الزام خواند.
اوراق تبعی ابزار برد-برد بازار
نماد برتر- روح‌الله حسینی‌مقدم: «اوراق تبعی و اوراق خزانه، ابزارهایی در اختیار سرمایه گذاران حقوقی هستند تا آنها بتوانند ریسک هیجان بازار را بر روی سهام خود پوشش دهند.»
تصمیمی که بازیگران بازار در پرتفوی خود می‌گیرند
نماد برتر-درحالی که هیجانات بازار از روز پایانی و دیروز تاحد زیادی کاهش یافته که برخی احتمال تداوم روند صعودی را با بررسی چند عامل محتمل می‌دانند.
شش ماهه دوم زمانی برای کسب سود
نماد برتر- شرایط این روزهای بازار تجربه مفیدی برای سهام داران و تازه واردان به بازار سرمایه است تا به این نتیجه برسند که قیمت ها در بازار سرمایه هر روز مثبت نیست و نیاز به تحلیل دارد و کاری کاملا حرفه ای است.
خروج از زیان و اعلام سود ذوب آهن ، افزایش سرمایه ، ارتقا نماد به بورس و ...
نماد برتر- مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از خروج از زیان انباشته و اعلام سود تا پایان سال ، برنامه افزایش سرمایه و ارتقا نماد از فرابورس به بورس و تاسیس صندوق بازارگردانی اختصاصی خبر داد.